Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

onsdag den 28. december 2016

At sy med Anna

I et håbefuldt øjeblik tænkte jeg at projekt oprydning efter aftensmaden var så kedelig, at Anne måske synes at lidt søvn ville være godt 😃

Og det lykkedes og hun rigtig tungt altså lige indtil hun ikke hvilede øjnene mere 😳 godt hun ikke er den første og ved jo at hun sikkert sover om 10 år 👍👍
Oppe igen kl 20.15, men jeg får jo aldrig syet, hvis det skal ske mens hun sover, hun er over alt 😃
Heldigvis har hun en kærlighed til stoffer, så mens hun tøffer rundt op gulvet og smager på de nye økologiske GOTS certificerede stoffer, sniger jeg mig til at sy, når gulvet er for trælst kommer hun min viklen igen, godt nok efterhånden lidt tungt, men det går. 😃
Vi syede til lille Ida, nå ja storesøster til Anna og her i morges valgte hun kjolen med katte, men var på ingen måde tændt på at være model, elsker denne selvstændighed😃👍
At jeg så fangede hende i det øjebliks fordybelse er så en anden sag og giver egentlig også tit de bedste billeder. 
Nå, må hellere få pakket julen ned, så vi kan blive klar til det nye år. 

Smil fra Millelouise 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar